tiistai 22. huhtikuuta 2014

Teamet jag åkte med



Vi tyckte det var lite roligt då vi fick se i ett hurdant team vi skulle åka till Grekland. De organiserade upp oss genom att ha lappar på väggen så att då vi som skulle till Grekland skulle hitta varandra. Då jag kom på plats ställde jag mig bredvid våra långa norrmän som stod och tittade efter teammedlemmarna. De är så långa att jag hamnade nedanför deras synfält.. Förutom längdytterligheterna fick vi också pratsamhetsytterligheterna i vårt team.



De jag reste med är:

Pernilla: svensk, mamma till fyra döttrar, jobbar som familjerådgivare och klädförsäljare, gillar att prata med de flesta om det mesta, glad och positiv

Marie: svensk, nybliven student, väldigt tystlåten så trots alla förberedelser och nio dygn tillsammans känner jag inte henne.

Kim: norsk,  198 cm lång, tvåbarnspappa, jobbar med nånting liknande media och journalistik, väldigt välorganiserad, humoristisk och pratsam

Arild: norsk, knappa 190 cm lång, blyg i början men sedan en pratsam och skämtsam livsnjutare som tar det mesta med ro.

Det blev en rolig vecka med många skratt! Då vi alla var tillsammans behövde man inte vara rädd för att det skulle bli tyst. Därtill var det ju inte den tystaste och mest introverta kultur vi kom till heller..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti