sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Jag antar utmaningen om 5 vardagsbilder, Dag 1/5

Nu har väldigt många av mina facebook-kontakter som bor i Finland delat med sig av vardagsbilder från fem vardagar, och nu tycker Melissa att det är min tur. Jag antar utmaningen och väljer att göra det både på facebook och bloggen.

Dag 1/5



Idag är det söndag vilket betyder kyrkdag. Oftast går jag till Mikaelskyrkan, men idag drogs jag till Livets Ord var temat för gudstjänsten var En kyrka för nästa generation. Det var de ansvariga för barnen, tonåringarna och de unga vuxna som delade med sig av vad de hade på sitt hjärta. För mig var det hjärtesaker som de delade, så jag sätter med en länk så att den som vill kan se på mötet på nätet.

En kyrka för nästa generation

Efter det bar det av till Bergsbrunna och våravslutning för linedancen. Föreningen har grupper på fyra nivåer och vi uppträdde för varandra och dansade en hel massa annat. Borden dukades för festmat och vi hade det skoj.

Här är en av de högre grupperna som uppträder med en 20-talsdans. Längst framme står tre av våra instruktörer.
Om jag klarar av skall jag kompletera med en filmsnutt på en av de danser jag var med i..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti