keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Födelsedagen som firades minst i en veckas tid.

Vet inte om jag något år har blivit firad lika mycke med anledning av en helt vanlig födelsedag! Det såg ut som att det aldrig skulle bli ett slut på firandet.

Det verkar soma tt mor och far har lite lessamt eftersom jag före dagen fick en gåva, de var engagerade i kaffekalaset hemma i finland, de båda ringde på rätta dagen och sedan kom det ännu ett kort på posten.

Som vi i släkten brukar göra hade jag också här i Uppsala en kaka och öppet hus. Det känns värdefullt att också här ha vänner som vill komma och dela en stund.  Så här såg det ut när klasskompisarna var här.

 Eftersom det här är Sverige blev det firande på svenskt vis, dvs med prinsesstårta och ja må hon leva och hurrande.
Med detta inlägg vill jag tacka alla som har kommit ihåg mig! Är tacksam för alla hälsningar, besök och gåvor!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti