tiistai 10. syyskuuta 2013

Den pålitliga telefonen

Det här är den telefon som jag har varit mest nöjd mig av de fem jag har hunnit ha under min livstid. I och med att jag nu går omkring med två telefoner (en med finska kortet och en med svenskt) har den fått komma fram igen. Den här har alltid fungerat bra och tjänat troget som en telefon man kan ringa och texta med. Nu när jag tog i bruk den och har haft den som den svenska telefonen, som jag åtminstone inte ännu använder så mycke, har akkun hållit i hela nie!! dagar! Det är lite annat än dessa nutida telefoner.. Kanske uthålligheten beror på att då telefonen är kopplad till laddaren håller apan på och äter bananer som kommer ned till den. Däremellan rör sig apan lite försktigt från sida till sida och ankan åker omkring på sin bana.

1 kommentti:

  1. Alltså Fanny, jag skratta högt o förvirrat då jag läste "Kanske uthålligheten beror på att då telefonen är kopplad till laddaren håller apan på och äter bananer som kommer ned till den" för jag såg inte bilden först.. //Jenna

    VastaaPoista