torstai 12. syyskuuta 2013

En stillsam torsdag

Har hört att flera av er där hemma har blivit förkylda. Nu har den förkylningen nått också hit. Känna lite roande att jag i flera månader har tagit emot en massa patienter med diverse förkylningar och magsjukor och annat jobbigt och själv hållts frisk trots att de ofta hostar på en då man tar svalgprov och sådär. Nu är jag då här med friska människor och har blivit smittat. Hoppas det snabbt går över. Ville inte missa dagens föreläsningar om rättfärdighet så jag släpade mig till skolan, trots att jag inte mådde bra. Det gick bra så länge man fick håll på och byta mellan anteckningsboken oc bibeln men så fort det stannade upp blev det att kämpa emot sömnen. Vet inte om det nånsin tidigare har varit lika svårt att hållas vaken.

Resten av dagen har jag tillbringar hemma under täcket och framför spisen. När jag just var färdig med maten kom Maja (övre) hem och vi fick äta tillsammans. Det är mycke godare så!

Inställningarna borde nu också vara ändrade så att man kan kommentera fastän man inte har en egen blog.

2 kommenttia:

  1. Nu ska vi se.. kommer det fram? Krya på dej!
    /Hanna

    VastaaPoista
  2. Jo, nu funkkar det! Nog lär ajg mig ännu hur det här bloggande går till!

    VastaaPoista